1.Redoviti program njege, odgoja, obrazovanja, zdravstvene zaštite, prehrane i socijalne (cjeloviti program)
- prilagođen je razvojnim potrebama djece tako da su im pružene mogućnosti za optimalan intelektualni, socioemocijonalni i tjelesni razvoj kroz individualni pristup. Aktivnosti su prilagođene dobi djeteta gdje ona svakodnevno kroz igru jačaju um i tijelo te uče čineći.
2. Program predškole organizira se za svu djecu u godini prije polaska u osnovnu školu za djecu koja su integrirana u redovan program kao i za djecu onu koja nisu
- najvažnija funkcija predškole je razvoj socijalnih vještina koje dijete ne može steći u obiteljskom domu niti povremenom odlasku na dječje igralište, kazalište ili neko drugo mjesto gdje ima puno ljudi
- ono se u vrtiću osamostaljuje, uči se brinuti o sebi, razvija inicijativnost, uči prepoznati i uvažiti emocije drugih, uči poštivati pravila igre, izražavati svoju osobnost, uči kako pokazati drugima ljubav i pomagati im
Za kvalitetu programa brinu se:
- tri odgojitelja
- ravnateljica
- servirka/spremačica